موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، گروه، مدیریت، حکمروایی و فناوری
تاریخ پایان: 1397/12/29
- مشخصات
- شرایط
- حمایتها
- فایلهای پیوست
- پیامها
عناوین
-
بررسی چالش ها و موانع گسترش پوشش بیمه ای ایرانیان خارج از کشور و ارایه راهکارهای مناسب در این زمینه
-
آسیب شناسی اجتناب کارفرمایان از پرداخت حق بیمه کارگران خارجی شاغل در کارگاه ها و نتایج حاصل از آن
-
شناسایی خدمات قابل ارایه در شعب تامین اجتماعی و محاسبه متوسط زمان ارایه آن ها
-
بررسی مقایسه ای تاثیر کارگزاری ها و خدمات الکترونیک بر کاهش حجم کاری نیروی انسانی
-
بررسی الگوهای سایر کشورها با موضوع مأموریتهای اداره کل اتباع
-
ارایه مدل نظام کنترل های داخلی در سازمان جهت کاهش تخلفات مالی
-
مطالعه مؤلفه های مؤثر بر کارایی و اثربخشی مدیران با تأکید بر رشته تحصیلی
-
بازطراحی الگوی مناسب آموزش های بدو خدمت کارکنان جدیدالاستخدام
-
بررسی میزان تاثیر خدمات برون سپاری شده از طریق کارگزاری ها و مشاغل حجمی بر ساختار تشکیلاتی واحدهای اجرایی
-
متناسب سازی قوانین کسبوکاری حوزه های تخصصی منطبق با مکانیزمهای هوشمند و غیرحضوری اخذ درخواست ها از مخاطبین وارائه خدمات به ایشان
-
تهیه اپلیکیشن فرهنگ لغات حوزه رفاه و تأمین اجتماعی
-
بررسی بیمه ای و حقوقی نظام جامع تأمین اجتماعی چندلایه در کشور(باید ها و نبایدها
-
بررسی و تحلیل حقوقی بازنشستگی های پیش از موعد و راهکارهای کاهش آن
-
بررسی حقوقی پوشش بیمه ای ایرانیان مقیم خارج از کشور و خارجیان مقیم ایران
-
طراحی سیستم غیرحضوری به منظور دسترسی ایرانیان خارج از کشور به خدمات سازمان تأمین اجتماعی
-
بررسی و تحلیل معافیت ها و بخشودگی های بیمه ای و ارائه راهکارهای مناسب
-
بررسی و تحلیل حقوقی موافقت نامه های دو جانبه یا چند جانبه تأمین اجتماعی
-
بررسی و آسیب شناسی نظام حقوقی حاکم بر خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی و مقایسه آن با سایر خدمات درمانی در کشور
-
بررسی تطبیقی نظام حقوقی حاکم بر ساختار و جایگاه تأمین اجتماعی در مقایسه با نظام حقوقی خاص
-
راهکارهای حقوقی وصول مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت
-
برون سپاری، بازطراحی ساختار و سازوکارهای اجرایی طرح های فناوری اطلاعات